קינזיו טייפינג

טיפול מותאם לבעיה הרפואית

בתהליך הטיפול בשיטת הקינזיו טייפינג, נוצרת הרמה עדינה של העור והפאשיה (רקמת החיבור), ובכך מתאפשרת זרימה טובה יותר של דם ונוזלי לימפה לאזור הפגוע.  דרך הטיפול הייחודית הזו מאפשרת הפחתת כאב, הפחתה בתהליך הדלקתי, הגדלת טווחי התנועה ושיפור יציבות המפרקים.

לאחר אבחון יסודי ומעמיק ובדיקת טווחי תנועה, אחליט אם קיים צורך לעורר או להפחית עבודה שרירית ובהתאם לכך אקבע את רמת המתיחות והכיוון של הדבקת הקינזיו טייפ.
כמו כן סוג ההדבקה יקבע לפי אופי הבעיה. כך למשל, במקרים של פציעה אקוטית ונפיחות מקומית, אשתמש, בדרך כלל, בהדבקה מאוד עדינה וכמעט ללא מתח. לעומת זאת, במצבים כרוניים אשר לא מאופיינים באודם ונפיחות, אשתמש בהדבקה יותר חזקה, וזאת על מנת להגיע לשכבות העמוקות יותר של הרקמות.

יותר מהר, יותר בטוח!

קינזיו טייפינג היא שיטה יעילה, מהירה וממוקדת לטיפול בבעיות שרירים, גידים, רצועות ועוד. היא מסייעת תוך זמן קצר בהפחתת עייפות, כאב ונפיחות באזור הבעייתי וכן, במניעת פציעות ספורט.
הטיפול הינו טבעי ולכן אינו טומן בחובו תופעות לוואי.
העובדה שהטיפול יכול להגביר או להפחית גירוי שרירי בהתאם לבעיה, מאפשרת לגוף לרפא את עצמו באופן עצמאי, מלא והוליסטי.
היתרון היחסי בשיטת טיפול זו, בא לידי ביטוי בעובדה שהקינזיו  טייפ מדמה את המתח הטבעי של העור וכך מספק תמיכה לרקמות ומפחית עומס על הרצועות, הגידים, השרירים והמפרקים.

לא בכדי שיטת טיפול זו משמשת מזה שנים אתלטים בתחרויות אולימפיות וכיום היא צוברת תאוצה רבה בקרב אוכלוסיית הספורטאים, כמו גם בקרב כלל הציבור.
משתמשים בה לטיפול בבעיות אורתופדיות מורכבות, כאבי שרירים, נקע, מים בברך, בצקת, חבלה בגב/צוואר ועוד.

יש לך שאלות?

מוזמנ/ת להתקשר….

קצת עלי

שמי אייל ליבנה ואני מומחה לרפואה סינית ולרפואה יפנית, ובעל ניסיון טיפולי של מעל 15 שנים.

המשיכה שלי לפילוסופיית המזרח מגיל צעיר, כמו גם התשוקה העזה לעזור לזולת, הובילו אותי לבחור במקצוע טיפולי הוליסטי, המשלב את החיבור בין הגוף לנפש ובין פרקטיקות טיפוליות מתקדמות, המאפשרות ראייה כוללת ויסודית של גוף האדם ותפקודיו השונים.

סוגי הטיפולים

מהבלוג

נא לבדוק את החיבור לרשת

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support